vineri, 5 septembrie 2008

What if... ?


Nu cred ca sunt singurul care crede ca nu intelege femeile. Nu cred ca exista vreun om in toata firea care sa nu fi spus chestia asta, iar cei care le inteleg ar trebui sa le fie date coroane si facuti regi. Si ca sa scurtam toata descrierea; mi-a trecut prin minte acum cateva zile o idee si anume, eu cred ca barbatilor ar fi trebuit sa le fie data o chestie prin care sa citeasca mintea femeilor pt. ca tot timpu aud ca xulescu si ygreculescu nu stiu ce ar fi vrut femeile de la ei. Probabil ce ar sabota cel mai mult afacerea aceasta ar fi faptul ca nu ar mai exista surpriza, spontaneitatea si pana la urma sar prinde si femeile cum sta treaba. Asa ca m-am mai gandit un pic si am zis sa fie in felul urmator; chestia asta cu cititul mintii femeilor sa fie posibila numai o data in viata astfel fiecare parte ar fi multumita(parerea mea), si probabil ca si barbatii s-ar gandi mai mult daca sa foloseasca puterea asta sau sa merga dupa cum cred ei(ceea ce iar ar necesita ganditul). Poate intr-o zi va fi posibil si lucrul acesta (never say never) dar pana atunci mai bine invatam din mers, si daca chiar ati vrea sa vedeti cum ar functiona chestia asta puneti mana si vedeti "Ce vor femeile" cu Mel Gibson (acest post nu a fost influentat de film), sau si mai bine ar fi sa ramanem numai cu intrebarea ce-ar fi daca...?

0 comentarii: