miercuri, 10 septembrie 2008

Isterie degeaba


Multi "destepti" au spus ieri ca vine sfarsitul lumi, se pare ca nu a venit sau cel putin nu inca, pe 21 octombrie se va face marele test. Dupa toate lucrurile ce le-am vazut si auzit ieri parerea mea despre unii oameni nu sa schimbat tot batuti in cap au ramas. PC-isti au prostesta ieri, in intreaga lume sa facut cate o adunare pentru oprirea experimentului, Stephen Hawkins a avut dreptate, si lumea nu a invatat inca nimic. A fost nebunia la noi si in timpu eclipsei din '99 iar apoi la trecerea in noul mileniu si tot nimic nu sa intamplat. Ieri la Realitatea TV a fost un fel de maraton legat de acest experiment iar seara si nu spre surprinderea mea cautand un program decent la tv(daca mai exista asa ceva) am dat peste OTV unde era pus si un contor care arata cate ore mai are omenirea pe aceasta planeta si atotprezentul serial elodia care nu se mai termina. Pe langa faptul ca toata nebunia cu sfarsitul lumi are baza in niste date aberante oameni care habar nu au cu ce se mananca fizica se apuca sa protesteze. Toata isteria asta mi sa parut o pierdere de vreme si arata si cat de mult pot gandi unii oameni.

0 comentarii: