duminică, 16 martie 2008

Si pentru ca tot am inceput sa scriu

Chiar daca apartine Pro Tv- ului smisiunea Apropo Tv mi se pare una dintre cele mai bune din mai multe motive. Andi Moisescu are cele mai tari inscriptii pe tricourile care le poarta, prezenta domnului Naumovici este una remarcabila de fiecare data cand apare in aceasta emisiune datorita caomentariilor sale acide, trateaza unele subiecte pe care multi le ignora unul din acestea fiind "Si eu am fost furat in Romania". Acel subiecte este un must have pentru ca precum zice si descrierea "romanii au inceput sa accepte furtul ca o rutina sau ca un fapt normal" ceea ce nu este, pot sa zic ca si eu am fost furat si nu as fi singurul. Ceva trebuie facut pentru a schimba parerea populatiei si pentru a face autoritatiile sa ia niste masuri pentru a stopa aceasta ocupatie si anume furtul pentru ca, si sa fim realisti, la noi in tara sa fura pe rupte aproape orice.

0 comentarii: